ROMI Sp. z o.o. realizuje projekt pt. „Wzrost konkurencyjności firmy ROMI Sp. z o.o. w oparciu o strategię wzorniczą”.
Projekt dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Priorytet I. Przedsiębiorczość i Innowacje, Działanie 1.4 Wzornictwo w MŚP.
Celem projektu jest wykorzystanie procesów wzorniczych w dostosowaniu firmy ROMI do potrzeb, wymagań i oczekiwań klientów oraz w celu zwiększenia atrakcyjności oferowanych przez firmę produktów, co w efekcie przyczyni się do poprawienia jej pozycji rynkowej. Z efektów projektu skorzysta zatem firma ROMI, jak również jej klienci.
W ramach projektu zaplanowano realizację następujących zadań:
Zadanie 1 – Audyt i strategia wzornicza,
Zadanie 2 – Działania marketingowe i wizerunkowe,
Zadanie 3 – Zakup wyposażenia laboratorium, maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz oprogramowania,
Zadanie 4 – Działania wspierające wdrożenie rekomendacji wzorniczych dotyczących przedsiębiorstwa,
Zadanie 5 – Działania wspierające wdrożenie rekomendacji wzorniczych dotyczących nowego produktu.
Oczekiwanym rezultatem projektu jest wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu, jakim jest folia termokurczliwa PREMIUM o zmniejszonej grubości. Ponadto, w efekcie realizacji projektu, w firmie nastąpią zmiany procesowe i organizacyjne oraz wdrożona zostanie nowa koncepcja marketingowa.
Całkowity koszt projektu to 2 596 407,00 zł, z czego 1 279 865,00 zł stanowi wkład Funduszy Europejskich.
#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie